Domácí

Jak se za katedry českých škol dostali politicky korektní aktivisté

O politické korektnosti, kdy se zdála situace presidentu Klausovi ještě jakž takž normální. Pětiminutový úryvek starší diskuse (2017) televize XTV. Zkušenosti z Německa (Petr Robejšek) proti zkušenostem z ČR. Následuje text o destruktivních následcích prolézání tohoto jevu naší společností od r. 1990 do současnosti.

V půli roku 2017 president Václav Klaus ještě prohlašoval: „… v Čechách oproti Německu to ještě jakž takž jde.“

Jak hodnotíte situaci nyní na počátku roku 2021? Po tři a půl roku trvajícím uplatňování politické korektnosti ze strany EU jako oficiální politické doktríny. A to byl svět v tom roce 2017 oproti dnešku opravdu ještě naprosto normální!

Celou diskusi naleznete na stránkách XTV . O tom kam vede uplatňování politické korektnosti  výstižně píše Mike Stone ve svém článku „Problémem jsou masy zabedněnců„.  O to ale přece se jde. Celou naši společnost debilizovat. Jak politická korektnost postupem doby, zdebilizovala nastupujících generace.

Jak se za katedry českých škol dostali politicky korektní aktivisté?

a) Začalo to ihned po roce 1989 nástupem těch novodobě politicky „jedině správných“ osob do významných funkcí zejména vysokých škol humanitního zaměření, včetně pedagogických fakult. Jednalo se o nekritické obdivovatele USA a Václava Havla.

b) V době, kdy již každý alespoň trochu podnikavý člověk, někdy v roce 1995, vydělával minimálně k 50 tisícům měsíčně, byly drženy platy učitelů stále na úrovni před rokem 89. To je někde ke 3 tisícovkám měsíčně s heslem „být učitelem není povolání, ale poslání“. Zde podotkněme, že v té době již takřka veškeré spotřební zboží bylo cca 10x dražší než dříve. Výsledek. Masivní odchod všech alespoň trochu schopných kantorů do soukromého sektoru.

c) Zničení osvědčeného systému jednotných školních osnov a jejich nahrazení rozvratnými rámcovými vzdělávacími programy od ministryně Buzkové z ČSSD. Na základních školách nastala situace, že v každé škole se postupně začalo učit trochu jiné učivo nežli v té sousední. O tom výstižně hovoří Václav Klaus ml. pro Parlamentní listy

d) Na základních školách (ne jenom) začínají působit politické neziskovky. Pod tlakem politicky korektního zákazu jakkoli zpochybňovat „dobročinnost“, demokracii,  odlišná pohlaví, Havla, USA, atd, je ze strachu není schopen odmítnout takřka jediný ředitel školy. Ten který se o to pokusil, se zlou pořídil. Okamžitě měl na krku Českou televizi s jejím projektem Člověk v tísni, Bakalova média, ombudsmanku Šabatovou s její právní asistentkou Valachovou (pozdější ministryní školství). Jakého ty neziskovky byly charakteru popsal ve své zpovědi Michal Semín, který dokonce v dobré víře jednu takovou osobně pod patronací přátel z USA vedl. To do doby, než-li zjistil, že ji vlastně řídí tajné služby USA.

e) Cca od roku 2003 masivně nastupuje za katedry základních a středních škol nová generace učitelů. Ta je již plně politicky korektně zformována ze svých pedagogických studií. Zde se již cca od roku 1992 vyučuje za dozoru osob, které tam začaly působit  ihned po roce 89, pod diktaturou různých zahraničních a havlistických grantů. Situace začíná gradovat organizováním různých studentských voleb a podobně. Jaký byl stav při posledních prezidentských  volbách jsme přinesli v článku „Hlavní útok jde na naše děti, ještě 15 let a je konečná„.

f) Smrtící ránu českému školství dává další ministryně ČSSD Valachová svou inkluzí. To již nelze ani seriozně komentovat, ale pouze se tomu vysmát, jako v případě krátké satiry Tato fotografie s příběhem vůbec nesouvisí. V té době odchází z řídících funkcí škol starší generace a do jejich funkcí postupně nastupují ti z první generace již politicky správně zaškolených. Za katedry místo nich nastupuje již druhá generace novodobě vyškolených učitelů. Základní školy opouštějí první žáci, kteří již mají kontinuální „novodobě jedině správné, korektní, ekologické, protixenofobní a mnohapohlavní vzdělání“.  Výchova je ze školních osnov prakticky již 25 let vypuštěna. Jako maturitní zkoušku si místo matematiky stačili před tou corona pandééémií alespoň každý pátek s Grétou pořádně zademonstrovat.  Nyní mají již s hlubším studiem rok padla. Na mobilech je přeci spoustu zajímavých her. Na sociálních sítích si již neposílají ani textové vzkazy, ale pouze obrázky se smajlíky. Chodit ven je přeci nebezpečné a ona je to vlastně i nuda. Na mobilu (návykové droze) je zábava větší.

g) Poslední ránu z milosti uštědřil českému školství ministr Plaga z ANO. Čtenáři by se měli ptát jak je možné, že je mimo jiné s řadou dalších vysokých státních úředníků, včetně aktuálních ministrů české vlády, vysoce postavených politiků a veřejně působících osob, členem ze zahraničí financovaného Sorošova a Bakalova Aspen institutu? Stále se ve společnosti omílá něco o nějakých bývalých spolupracovnících StB v současné politice. Nás by však spíše zajímali ti aktuální StBáci. Nebo snad CIAjťáci, Sorošovo komando, Agenti cizích mocností, nebo jak jim budeme říkat?  O tom, co vše se změnilo naleznete v převzatém textu „Ministerstvo školství vypustilo Newtonovy zákony z osnov českých základních škol! Zmizela i didaktika Ohmova zákona, zmizela výuka rozdílů mezi planetami a hvězdami, a rovněž výuka dětí proti vandalismu, přesně podle vzoru z USA

Zdroj