Koronavirus

Zajímavé srovnání dvou fenoménů doby

Jindřich Kulhavý: Světové směřování do propasti je si v mnoha směrech velmi podobné. Nevelká skupina nejbohatších a nejmocnějších se rozhodla vytvořit nové normy, podle kterých by lidé měli žít, pořídila si širokou mediální základnu předurčenou k mohutné propagandě, zároveň si koupila politickou reprezentaci ochotnou dále šířit její myšlenky.

Přidejme ještě vědecký a odborný segment podléhající vidině snadného výdělku a máme to vskutku produktivní mašinérii, která dosáhne všeho, co si zamane, aniž by jí příliš zajímalo, s jakými důsledky. I místo setkávání si vybrali velmi příznačně. Je jím Davos, tedy městečko ve švýcarských Alpách velmi vhodně uzpůsobené tomu, aby účastníci sympózia mohli být účinně chráněni armádou a specialisty tak dobře, že se nedostanete ani na dostřel těch nejlepších odstřelovacích zbraní. Mají strach a vědí proč.

Dnes si dovolíme udělat zajímavé srovnání. Ještě před příchodem covidu se tato skupina lidí rozhodnula vytvořit nový zdroj peněz, kterým se stal boj za čistou planetu. Všichni už dávno víme, že tzv. uhlíková neutralita je totální nesmysl jdoucí proti potřebám přírody. Největší obětí nelogického uvažování, neznalosti fyzikálních zákonů a nepochopení potřeb lidstva se mají stát elektrárny na fosilní paliva i jádro a automobily. O tom, jak vypadá nedostatek elektrické energie, mohou hovořit v zemích, kde neběží celý den a je pravidelně vypínána. Snižování počtu elektráren v Evropě je absolutní nesmysl při vědomí, že větrníky a solární panely zdaleka nedostačují k náhradě uhlí, atomu a potažmo i plynu pokrývajících spotřebu na našem kontinentu. I přesto je prosazován konec spalovacích motorů a náhrada elektromobily. A přechodným obdobím mají být různé hybridy.

Spalovací motory dosáhly už nyní neuvěřitelných výsledků, přičemž dále došly ty dieselové. Minimální spotřeba, produkované emise a jejich vysoké výkony obhajují svou existenci. navíc jsou velmi dobře recyklovatelné a potřebují pro svou výrobu mnohem méně ,,zázračných „ materiálů, než kolik jich obsahují baterie elektrovozů. Navíc je třeba si uvědomit, že bez velmi propracované rozvodné a extrémně drahé sítě jsou tato nepraktická auta de facto staticky stojící překážkou. Těžko si do kufru uložíte kanystr s dalším palivem. Hybridy jsou nejen drahé, ale také minimálně praktické a po vybití minizdroje baští jako bitevní vrtulník, protože sebou táhnou navíc hmotnost nepoužívaného zdroje potřebného k jízdě. Přesto získávají výhody například při parkování, byť jsou jim už upírány. Kdo je koupil, prohloupil. Přidejme ještě uhlíkovou stopu (ať to zní progresivně), kterou produkují výrobci elektřiny), stoupající ceny samotné energie, její nedostatek a máme tu totální ekonomický nesmysl. Jsou nám vnucována dražší, méně praktická, zato těžší a v zhoršených podmínkách naprosto nepoužitelná auta. Navíc s možností být dálkově řízená a napomáhající omezení pohybu lidí. A aby jste si je kupovali, běží na plné obrátky propaganda (reklama), podpůrné (dotační) programy, represe spalovacích motorů, a za pár let Vám bude úplně odebrána možnost se rozhodnout, co si pořídíte, protože benzínová a dieselová auta zakážou. Věřte tomu, že se spalovací motory vrátí, ať už je bude pohánět cokoliv. Arktida, Sibiř, Afrika a Jižní Amerika se bez nich neobejdou.

S čím to chceme srovnávat? To velmi jednoduché. S vakcinací. Covid byl vytvořen a stala se z něj mantra. Všimněte si jedné věci. Vakcíny vznikly ve velmi krátkém času a zároveň byla ignorována možnost vyvíjet účinné léky. Jde o jasný záměr prosadit za každou cenu něco, co není vůbec dokonalé, ale přináší to možnost manipulace s námi. Přestože se ukazuje, že očkování nijak zvlášť lidi před covidem nechrání, skutečná účinnost je na hranici 50ti %, navíc umožňuje určitou úpravu lidského genomu, propaganda a politici postupně vytváří prostředí, ve kterém si jednotlivec prostě nedovolí se vzepřít. Zelené covidpassy vydávané nově po absolvování jedné očkovací dávky jsou výsměchem při vědomí, že ještě nedávno bylo oznámeno, že ani dvě návštěvy očkovacího centra ročně nemusí stačit k získání aspoň částečné imunity. Tu mají naopak ti, kteří onemocněním prošli, a to dokonce i delší než rok. Zatajované údaje posledních týdnů ukazují, že recidiva onemocnění je u očkovaných natolik vysoká, že ji může způsobovat i samotná vakcinace. Přesto nás politici a média tlačí nadále k povinnosti podstoupit vpich a slibují snadnější život. Proč tedy musí i tyto ovce nadále nosit roušky? Dostanou li covidpassy a dojem, že se jim nemůže nic stát, stanou se nebezpečnějšími pro své okolí než ti, kteří ke covidu přistupují jako k chřipce. Množící se úmrtí po očkování se stanou důkazem.

Vakcinace a elektromobilita mají mnohé společné. Jsou nesmyslné, ničemu nepomáhají, jsou nesmírně drahé, omezující. Těm, co naletěli, jsou poskytovány neoprávněné výhody. Patří mezi často omílané mediální lži a v důsledku budou znamenat snížení kvality lidského života. Řadíme je mezi skutečná zla, přesto je věnováno mnoho set miliard dolarů a eur na jejich prosazení. A kdo se nepodřídí, bude vyčleněn. Spalovací motory budou zatíženy daněmi, postupným zákazem pohybu, a nakonec legislativou znehodnocené a zakázané, i kdyby vypouštěly jen vodní páru (vodíkové motory k tomu mají už blízko a jsou v principu velmi podobné stávajícím benzínovým). Bez očkování budete sice méně nemocní, ale nedostanete covispass, takže Vás také nikam nepustí, zakážou Vás, a i kdybyste měli sebelepší imunitu (i po prodělané nemoci), postaví Vás a Vaši rodinu na okraj společnosti. Už chápete, kam jsme se dostali nemožností ovlivňovat vlastní názor a výběr toho, pro co se sami rozhodneme? Kam nás dotlačila neobjektivní média se svou propagandou a davoskou elitou zkorumpovaní politici? Jsme pouhé figurky neschopné se společně vzepřít, přestože při zachování jednotnosti, lidského rozumu a logiky by to bylo tak snadné.

Zdroj